• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,03%5 743,58
  • DOW 300,52%42 393,38
  • Nasdaq −0,36%18 125,35
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,03%5 743,58
  • DOW 300,52%42 393,38
  • Nasdaq −0,36%18 125,35
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • 05.01.15, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma edukaim idufirma kolmekordistas müügi

Hiljuti maailma kõige väärtuslikumaks tehnoloogia idufirmaks tituleeritud nutitelefonide tootja Xiaomi telefonide tarned enam kui kolmekordistusid 2014. aastal.
Xiaomi nutitelefon
  • Xiaomi nutitelefon Foto: Bloomberg
Hiina firma teatel müüdi eelmisel aastal kokku 61,1 miljonit nutitelefoni võrreldes 18,7 miljoniga 2013. aastal, vahendab Marketwatch.
Xiaomi asutaja ja juhi Lei Juni sõnul käive koos maksudega enam kui kahekordistus võrreldes 2013. aasta 74,3 miljardi jüaaniga (11,97 miljardit dollarit). Kasumi kohta ettevõte aga infot ei jaganud.
Möödunud kuul sulges firma järjekordse rahastamise ringi, mille käigus kaasati 1,1 miljardit dollarit. Sellega tõusis firma väärtus 46 miljardile dollarile. Tehnoloogia idufirmadest on suutnud erainvestoritelt rohkem raha koguda vaid Facebook 2011. aastal, mil Goldman Sachs hindas firma väärtuseks 50 miljardit dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele